tirsdag 24. mars 2009

Filmprosjekt

På skolen fikk vi en oppgave hvor vi skulle lage en film som ga litt informasjon til elever som allerede har kommet inn på skolen og begynt her.

Vi har jobbet med dette prosjektet i grupper, og fikk selv velge hvem vi skulle jobbe sammen med. Jeg jobbet sammen med Oskar, Tallak, Dusy og Victoria. Vi var altså en gruppe på fem.

Vi delte inn arbeidsoppgaver, men disse var ganske frie, og alle fikk si hva de ville om de forskjellige tingene som skulle gjøres. Jeg syns dette fungerte veldig bra, selv om det oppsto noen små krangler om hvordan ting skulle gjøres og hvordan filmen skulle bli. Vi fikk et resultat det virket som om alle på gruppa var ganske fornøyd med.

Jeg syns at det ferdige produktet ble passe bra, men kunne nok ha blitt litt bedre med litt mer innsats. Må innrømme at min egen innsats ikke var helt på topp, men det var vanskelig å få alle til å gjøre like mye på en oppgave som dette, spesielt med en så stor gruppe. Jeg syns vi fikk med oss det som oppgaven sa vi skulle, det vil si navn og oppgave på en del av personalet, pluss at vi fikk vist mye av hva skolen tilbyr elevene, slik at de kan bli raskere kjent her på Sandvika.  

Ingen kommentarer: